TIJDELIJK! Verzorgende lip balsem gratis bij besteding vanaf € 25,-

Voordat je één of meerdere producten aan ons terugstuurt, is het belangrijk om contact op te nemen met onze klantenservice om je retourzending aan te melden. Dit kan via het contactformulier of via info@belezza-shop.nl


Het ruilen van producten is niet mogelijk.
Als wij geen retourmelding hebben ontvangen, kunnen wij een retourzending helaas niet in behandeling nemen en kom je niet in aanmerking voor teruggave van het aankoopbedrag.
Vermeld in je retourmelding het bestelnummer met daarbij de naam van het product of de producten dat/die je wenst terug te sturen.
Verzend de producten zodanig dat ze onbeschadigd/ongeopend retour komen en voeg de factuur of de pakbon bij. Als je deze niet meer in je bezit hebt, noteer dan je gegevens, het nummer van de betreffende bestelling en productnaam op een apart briefje en voeg deze toe.

Je ontvangt geen retourlabel bij je bestelling.
Bewaar het verzendbewijs goed dat je ontvangt bij het afgeven van je pakketje op het postkantoor of servicepunt. Zonder dit verzendbewijs kan het zijn dat wij het aankoopbedrag van de producten niet kunnen terugstorten of geen herzending kunnen doen in het geval dat het item onverhoopt zoek raakt tijdens het transport.
Let op: we accepteren alleen het verzendbewijs (waarop de tracking en/of het retouradres staat vermeld).

Het aankoopbewijs van je retour is geen geldig verzendbewijs.
Aankoopbedragen van retourzendingen worden teruggestort naar de rekening/creditcard die gebruikt is in de originele bestelling.
Retourzendingen die aangemeld worden na het verstrijken van de officiële termijn van 14 dagen, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.